Creative Tech Serbia u Nišu
Šta sve čini dobru igru? Naravno tu su - dobar art, gejm dizajn, muzika i narativ i brojni drugi elementi. Pored svega toga, za sjajno iskustvo igranja ipak je neophodna i dobro razrađena i primenjena ekonomija.
Upravo iz tog razloga, CTS superklaster je na svoj septembarski meetup u Naučno-tehnološkom parku u Nišu u goste pozvao Mariju Spasić, Product Manager u Peaksel-u, i Miloša Milojkovića, koji je Data Analyst u kompaniji Sozap, da govore o ovoj temi.
U par praktičnih koraka, kroz studije slučaja, objašnjene su teorijske osnove ekonomije u igrama, uravnotežene ekonomije uz par grafikona i dijagrama. Pored toga, učesnici su čuli i više o tome kako primenjivati AB testove, kako detektovati probleme u proizvodu i naći najbolja rešenja za realizaciju.
Očekuju nas brojne zanimljive aktivnosti Creative Tech Serbia superklastera, zato budite u toku sa svim planiranim događajima u narednom periodu.